Program szkolenia
Program projektu
„Przysz?o?? z Pasj?”
Zapraszamy do udzia?u w innowacyjnym projekcie szkoleniowym „Przysz?o?? z pasj?” skierowanym do osób bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo z powiatów:
- inowroc?awskiego,
- grudzi?dzkiego,
- che?mi?skiego,
- mogile?skiego,
- nakielskiego,
- s?pole?skiego,
- ?ni?skiego
województwa kujawsko-pomorskiego oraz miast w w/w powiatach do 25 tysi?cy mieszka?ców.
Nasze szkolenia charakteryzuje:
Wysoka jako??
Zaj?cia prowadz? trenerzy oraz wyk?adowcy posiadaj?cy przygotowanie i do?wiadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decyduj?cy wp?yw na efektywno?? realizowanych szkole?.
Praktyczna forma
Szkolenie ma form? treningu umiej?tno?ci - podstawowe tre?ci przekazywane s? w formie prezentacji przez trenera, nast?pnie uczestnicy wykonuj? ?wiczenia i zadania praktyczne, bior? udzia? w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwi?zuj? testy kompetencyjne.
Wzajemna wymiana do?wiadcze? pomi?dzy uczestnikami szkolenia, pozwoli na weryfikacj? dotychczasowych i zdobycie nowych umiej?tno?ci.
Du?e do?wiadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
PROGRAM SZKOLE?:
1. Kurs „Prawo jazdy kat. B”
- 30 godzin zaj?? teoretycznych
- 30 godzin zaj?? praktycznych (samochody Nissan Micra)
2. Szkolenie „Przedstawiciel handlowy” (??cznie 56 h)
- przygotowanie do pracy – budowanie bazy potencjalnych klientów, ochrona danych osobowych (3 h)
- kontakt telefoniczny z klientem – dotarcie do osoby decyzyjnej, trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym (3 h)
- pierwsze spotkanie z klientem (3h)
- negocjacje handlowe (8h)
- prezentacja oferty handlowej w relacji indywidualnej (4h)
- radzenie sobie z zastrze?eniami i w?tpliwo?ciami klienta (3h)
- interaktywna prezentacja oferty do grupy odbiorców (4h)
- trudne sytuacje w relacjach handlowych – asertywno?? handlowa (4h)
- domykanie kontraktu handlowego (4h)
- obs?uga klienta w sytuacji reklamacyjnej (4h)
- matematyka handlowa (4h)
- obs?uga programów Power Point, Excel, CRM (12h)
3. Szkolenie “Windykator” (??cznie 48h)
- budowanie porozumienia z d?u?nikiem – gra tonem g?osu, regu?y komunikacji werbalnej (4h)
- psychologia d?u?nika – motywy unikania p?atno?ci, przerzucenie odpowiedzialno?ci, parafraza (4h)
- typologia d?u?nika i postawy windykatora (4h)
- asertywne komunikaty (4h)
- etapy rozmowy windykacyjnej – otwarcie i zamkni?cie rozmowy, okre?lenie celu rozmowy, kotwiczenie (4h)
- wymówki i gry d?u?nika – taktyki stosowane przez d?u?nika (4h)
- sankcje, rodzaje sankcji, stopniowanie sankcji (4h)
- ust?pstwa windykatora (4h)
- prawne aspekty windykacji – przedawnienia, odpowiedzialno?? maj?tkowa podmiotów w obrocie gospodarczym, tytu?y egzekucyjne i zasady post?powania, sposoby zabezpieczenia wierzytelno?ci, GIODO, itp. (8h)
- gry symulacyjne (8h)
4 Program Aktywnego Rozwoju (16h)
- autoprezentacja
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- metody poszukiwania pracy,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych
Przewidujemy równie? indywidualne wsparcie po?rednika pracy, który wspiera? b?dzie proces wyszukiwania ofert pracy a tak?e pomaga? przygotowa? si? do rozmowy o prac?.