postheadericon Program szkolenia

Program projektu

„Przysz?o?? z Pasj?”

 

Zapraszamy do udzia?u w innowacyjnym projekcie szkoleniowym „Przysz?o?? z pasj?” skierowanym do osób bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo z powiatów:

  • inowroc?awskiego,
  • grudzi?dzkiego,
  • che?mi?skiego,
  • mogile?skiego,
  • nakielskiego,
  • s?pole?skiego,
  • ?ni?skiego

województwa kujawsko-pomorskiego oraz miast w w/w powiatach do 25 tysi?cy mieszka?ców.
 

Nasze szkolenia charakteryzuje:
 

Wysoka jako??

Zaj?cia prowadz? trenerzy oraz wyk?adowcy posiadaj?cy przygotowanie i do?wiadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decyduj?cy wp?yw na efektywno?? realizowanych szkole?.

Praktyczna forma

Szkolenie ma form? treningu umiej?tno?ci - podstawowe tre?ci przekazywane s? w formie prezentacji przez trenera, nast?pnie uczestnicy wykonuj? ?wiczenia i zadania praktyczne, bior? udzia? w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwi?zuj? testy kompetencyjne.

Wzajemna wymiana do?wiadcze? pomi?dzy uczestnikami szkolenia, pozwoli na weryfikacj? dotychczasowych i zdobycie nowych umiej?tno?ci.

Du?e do?wiadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.

 

PROGRAM SZKOLE?:

1. Kurs „Prawo jazdy kat. B”

  • 30 godzin zaj?? teoretycznych
  • 30 godzin zaj?? praktycznych (samochody Nissan Micra)

 

2. Szkolenie „Przedstawiciel handlowy” (??cznie 56 h)

  • przygotowanie do pracy – budowanie bazy potencjalnych klientów, ochrona danych osobowych (3 h)
  • kontakt telefoniczny z klientem – dotarcie do osoby decyzyjnej, trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym (3 h)
  • pierwsze spotkanie z klientem (3h)
  • negocjacje handlowe (8h)
  • prezentacja oferty handlowej w relacji indywidualnej (4h)
  • radzenie sobie z zastrze?eniami i w?tpliwo?ciami klienta (3h)
  • interaktywna prezentacja oferty do grupy odbiorców (4h)
  • trudne sytuacje w relacjach handlowych – asertywno?? handlowa (4h)
  • domykanie kontraktu handlowego (4h)
  • obs?uga klienta w sytuacji reklamacyjnej (4h)
  • matematyka handlowa (4h)
  • obs?uga programów Power Point, Excel, CRM (12h)
     

3. Szkolenie “Windykator” (??cznie 48h)

  • budowanie porozumienia z d?u?nikiem – gra tonem g?osu, regu?y komunikacji werbalnej (4h)
  • psychologia d?u?nika – motywy unikania p?atno?ci, przerzucenie odpowiedzialno?ci, parafraza (4h)
  • typologia d?u?nika i postawy windykatora (4h)
  • asertywne komunikaty (4h)
  • etapy rozmowy windykacyjnej – otwarcie i zamkni?cie rozmowy, okre?lenie celu rozmowy, kotwiczenie (4h)
  • wymówki i gry d?u?nika – taktyki stosowane przez d?u?nika (4h)
  • sankcje, rodzaje sankcji, stopniowanie sankcji (4h)
  • ust?pstwa windykatora (4h)
  • prawne aspekty windykacji – przedawnienia, odpowiedzialno?? maj?tkowa podmiotów w obrocie gospodarczym, tytu?y egzekucyjne i zasady post?powania, sposoby zabezpieczenia wierzytelno?ci, GIODO, itp. (8h)
  • gry symulacyjne (8h)
     

4 Program Aktywnego Rozwoju (16h)

  • autoprezentacja
  • prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
  • metody poszukiwania pracy,
  • przygotowanie dokumentów aplikacyjnych
     

Przewidujemy równie? indywidualne wsparcie po?rednika pracy, który wspiera? b?dzie proces wyszukiwania ofert pracy a tak?e pomaga? przygotowa? si? do rozmowy o prac?.