Poprzedni temat :: Następny temat
projekt KALENDARZA na 2012 i zakonczenie sezonu 2011
Autor Wiadomość
maciej 
WRC :-)))
macius



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 617
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011 22:45   projekt KALENDARZA na 2012 i zakonczenie sezonu 2011

26 września miało miejsce spotkanie komisji sportu Automobilklubu Bydgoskiego, rozważamy i poddajemy pod dyskusje następujący projekt kalendarza ABCUP i BMW-CHallenge na 2012:

Poznań Tor - z Superoes tylko dla BMW-Challenge początek marca/koniec lutego

AB CUP 7 rund:
1 x Nowe Miasto nad Pilicą - koniec marca
1 x Oleśnica- kwiecień
1 x Toruń-Bydgoszcz-maj
2 x Bednary- lipiec i czerwiec lub sierpień
1 x Zegrze Pomorskie - koniec sierpnia lub czerwca - po ustaleniu dodatkowych warunków
1 x Wrocław Tor Rakietowa - finał na koniec września

czyli dla BMW-Challenge 8 rund na 7 różnych terenach, a AB CUP 7 rund na 6 różnych terenach
wpisowe 200zł za rundę z wyjątkiem Zegrza Pomorskiego (kwota i warunki do ustalenia)

zakończenie sezonu 2011 najprawdopodobniej odbędzie się 26 listopada w Hali Łuczniczka i kręgielni w Bydgoszczy, w ten sam dzień z rana odbędzie się zebranie z zawodnikami, termin zakończenia zostanie potwierdzony w UŁĘŻU do tej pory zastrzegamu sobie możliwość zmiany daty
_________________

 
 
Miki 
N3


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 16:08   

A może zamiast Zegrza Pomorskiego jeszcze jeden Toruń, teren znany lubiany a przede wszystkim blisko dla wszystkich. W Zegrzu byłem turystycznie i bardzo żle wspominam dojazd
_________________

 
Marcin Piątek 
N3
piątek



Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 88
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 21:49   

najbardziej zależy mi na rundzie letniej, w której jest blisko do Koszalina, Mielna i morza..

ALE:

czy musimy lądować na Zegrzu Pomorskim? Tor kartingowy w Koszlinie był ciekawą odmianą i alternatywą dla lotniskowych rund..

to samo tyczy się rakietowej we Wrocławiu.
rozumiem że musi być runda blisko południowej części Polski, ale czy nie było założenia że puchar BMW-Challenge ma kształtować zawodników uniwersalnych? był taki pomysł na koniec 2010 że można zrobić rundę która będzie przypominała rajd (góry sowie czy jakoś tak?)

kolejny pomysł:
jedna z rund na torze poznań - (może na dużej nitce - jak youngtimer party)>?

jeśli te pomysły są zbyt śmiałe i trudne do wykonania w formule AB-cup, to:

muszę przyznać że propozycja kalendarza ogólnie mi się podoba (chociaż nie wiem co to Oleśnica).

///M5
_________________
FreitagFahrerMotorsport
 
 
mountez 
N0
rajdowy.garaz



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 21:56   Re: projekt KALENDARZA na 2012 i zakonczenie sezonu 2011

Już zaczynając zabawe pogodziłem sie, że zawsze bede miał daleko, i popierami Miki'ego, żeby rundy były bliżej centrum :)
Choć ja osobiście wolałbym żeby odrzucić choć jedną z rund Wrocław/Oleśnica - te dwie imprezy z powodu odległości pewnie znów odpuszczę...

Nie mam dużego doświadczenia w cyklu, ale bardzo podobało mi sie w NMnP, i może warto szukać kolejnych nowych obiektów? Miał ktoś okazje jeździć na przykład w http://www.rallyland.pl/, wydaje sie, że może być ciekawie? Nieniszczące samochodów obiekty wybierane są też do cyklu Classicauto Cup (Tor Kielce, Biała Podlaska czy NMnP właśnie).
A może obiekty w Trójmieście (Tor Rusocin?) czy Warszawie (Modlin?) - z pewnością przyciągną nowych zawodników.
Chociaż zdaję sobie sprawę, że można długo rozważać, a brutalna rzeczywistość i problemy z organizacją szybko weryfikują takie pomysły.
_________________
rajdowy.garaz
 
 
maciej 
WRC :-)))
macius



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 617
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 21:56   

Oleśnica to kolejne lotnisko więcej na http://rajdowywroclaw.blogspot.com/

[ Dodano: Czw 29 Wrz, 2011 22:02 ]
co do rallyland to jest ok 80 km od zegrza, a zegrze niczym nie ustepuje atrakcyjnoscia a jest nad morzem wiec dlatego zawsze uwazalismy ze zegrze jest dla nas ciekawsze od rallylandu (poza tym w rallylandzie sa juz imprezy i mozna tam smigac co miesiac), tak czy siak zegrze czy rallyland to impreza na zamowienie, nie ma na miejscu zadnych zawodnikow wiec to typowa impreza na zamowienie zawodnikow ale przy wpisowym 200zl jest raczej nierealna do zrobienia to tak od strony organizacyjnej
_________________

 
 
kons6 
N0


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 11
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011 18:53   

ja bym Rallyland dołączył, można ustawić ciekawe bardzo długie próby

pucharu WRC w RallyLandzie w 2012 najprawdopodobniej nie będzie (niestety :-( ),
więc termin powinien być do łatwego ustalenia

tak w ramach popularyzacji imprezy, to może by się udało zrobić rundę na Karowej w Warszawie? skoro na Barbórkę można zamknąć to dla nas dlaczego nie? można by ustawić dokładnie tak samo jak dla profi i zobaczymy jakie czasy wyjdą...
 
maciej 
WRC :-)))
macius



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 617
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011 11:59   

koniec lutego lub początek marca SuperOes (tylko BMW-Challenge bez AB CUP)

Mój projekt kalendarza AB CUP z najlepszymi wg mnie datami:
31 marzec Nowe Miasto nad Pilicą
28 kwiecień Oleśnica
26 maj Toruń-Bydgoszcz
23 czerwiec Nowe Miasto nad Pilicą
28 lipiec Bednary
18 lub 25 sierpień Bednary
29 wrzesień Wrocław

Zegrze lub Koszalin bym dał jako osobną imprezę np. o Puchar Prezesa Automobilklubu Bydgoskiego albo nawet może zarezerwujmy sobie Hotel Brydar pod Mielnem na 1-2 noce w ogóle bez zawodów i zróbmy sobie wspólny weekend integracyjny bez samochodów. Jak ktoś by robił inne plany to proszę pamiętać, że z Bednarami mamy ustalone wynajem terenu na okres lipiec lub sierpień. Co do organizacji imprez w innych województwach niż obecnie to uważam, że najpierw musimy zebrać większą ekipę z obecnych miejsc a potem atakować nowe. Ma to przede wszystkim związek z finansami. Bo skoro Automobilklub Bydgoski dokłada w tej chwili kasę do imprez w Nowym Mieście nad Pilicą i w Ułężu to nie może znowu dokładać do imprezy w Gdańsku czy Kielcach. Natomiast jeśli w 2012 Nowe Miasto nie przyniesie już straty to na kolejny rok wg mnie jak najbardziej można atakować kolejne województwo i nowy teren. Można tą drogę skrócić poprzez podniesienie wpisowego i zmniejszenie ryzyka organizacyjnego dla klubu ale to wg mnie jest zła opcja. Popracujmy nad frekwencją i dotarciem do jak największej liczby zawodników. Wydaje mi się, że Mazowieckie i Dolnośląskie mają w sobie jeszcze duży potencjał do zagospodarowania.
_________________

 
 
Miki 
N3


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011 13:21   

Zgadzam sie z przedmówcą na 100%
_________________

 
Marcin Piątek 
N3
piątek



Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 88
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011 19:53   

Bez Koszalina nie podoba mi się ten kalendarz. Cała reszta mi się podoba, ale bez Koszalina sezon traci 30% sensu [senso :)].

Niestety runda w Zegrzu lub Koszalinie jako osobna impreza to jest jeszcze gorszy pomysł niż jako runda bmw-challenge.
To co przyciąga zawodników z odległych miejsc to ściganie, atmosfera, ciekawe trasy i zdobycie punktów w bmw-challenge.
Jeżeli pozbawić możliwości zdobycia punktów w bmw-challenge - runda i spotkanie traci sens.

Według mnie frekwencja na takiej rundzie będzie bliska zera..

Dziwi mnie brak odzewu zawodników, którzy bardzo dobrze wspominają rundę w Koszalinie..
_________________
FreitagFahrerMotorsport
 
 
kons6 
N0


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 11
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011 21:04   

"Bo skoro Automobilklub Bydgoski dokłada w tej chwili kasę do imprez w Nowym Mieście nad Pilicą i w Ułężu" - to jest rzeczywisty problem, bo imprezy powinny dawać zysk, inaczej skończą się jak RallyLand

uważam, że inaczej jak podnosząc ceny dla imprez z niską frekwencją nie da się nic na to zaradzić

może taka opcja:
- zapisy do dnia X (z dużym wyprzedzeniem i zobowiązaniem uczestnictwa-zapłacenia) przy cenach podanych w zależności od liczby uczestników

- później ocena liczby, ustalenie opłaty i zebranie potwierdzeń uczestników, jeżeli będzie zbyt mało, to odwołanie imprezy (po to to duże wyprzedzenie)
 
maciej 
WRC :-)))
macius



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 617
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 15:16   

Ja osobiscie bylbym bardzo za Zegrzem/Koszalinem ale od strony organizacyjnej na ta chwile brak argumentow. w 2010 mielismy tam 26 zgloszonych zawodnikow. Na tamte czasy zabraklo kilka tysiecy zlotych do pokrycia budzetu. Na obecne warunki zabraklo by ich jeszcze wiecej poniewaz koszty poszly do gory (np z powodu prawie 2 razy wiekszej ilosci sedziow - 1 dlugi odcinek zamiast 2 krotkich jeden po drugim). Z obliczen wynika ze potrzebujemy 55-60 zawodnikow w Zegrzu (Koszalina nie liczylismy ale bankowo min 40-50zawodnikow wyjdzie) zeby nie wyjsc na minusie. Automobilklub Bydgoski godzi sie w tym roku dokladac do imprez w Nowym Miescie nad Pilica i Ulezu traktujac to jako najlepsza reklame w tym regionie, majac nadzieje ze za rok imprezy sie zbilansuja bo przyjedzie wiecej uczestnikow (a w tym regionie jest sporo ludzi jezdzacych). Sytuacja z Zegrzem lub Koszalinem jest kompletnie inna. Tam nie ma (poza moze 3 zawodnikami) kogo zachecic do jazdy na kolejne lata tak wiec dokladanie do imprezy jest bez sensu. Musimy miec to na uwadze. Mozemy owszem zrobic wpisowe 500zl na Zegrze lub Koszalin i bawic sie w 20 osob, ale czy ma to sens? Tak czy siak jak nie znajdziemy opcji pewnej dla klubu czyli takiej w ktorej klub nie podejmuje w tym miejscu ryzyka to nie bedzie tam rundy. Co do lokalnej imprezy bez challenga i abcup to mysle ze mniej niz 26 fur nie bedzie a Ci co chca koniecznie sesno to i tak beda :) Tak to wyglada oczami Automobilklubu Bydgoskiego.
Moje oczy sa bardzo za Zegrzem lub Koszalinem ale pojade tam rownie chetnie bez rajdowki lub na lokalna impreze z treningiem, przede wszystkim po to zeby z innymi zawodnikami napic sie piwa i spedzic wspolnie troche czasu.

Co do pomyslu typu zapisy do dnia x i wplata kasy to generalnie mamy doswiadczenie ze to sie nie sprawdza i wprowadza dodatkowy zamet i problemy dla zawodnikow. Raz w roku moze by i dalo rade. Tylko jak nie bedzie odpowiedniej ilosci ludzi to tracimy runde bo na 2 tygodnie przed impreza nie znajdziemy innego terenu (no moze poza tounskim poligonem) i nie zrobimy tam imprezy. Wg mnie nie ma nic gorszego jak odwolanie imprezy dla organizatora bo traci sie budowana dlugi czas reputacje. Nasza oferta jest kierowana do powaznych ludzi i chyba nie bylby to dobry pomysl zeby tak majstrowac.

Co do Zegrza/Koszalina to wg mnie ta runde jako abcup i bmw moze uratowac tylko i wylacznie zebranie min 11 000zl do 26 listopada tego roku. Ja sie tego nie podejmuje. I mam nadzieje ze znajdziemy jakis sensowny kompromis jak to zwykle u nas ma miejsce. j/
_________________

 
 
Karrlos
N0


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 5
Wysłany: Wto 11 Paź, 2011 14:40   Re: projekt KALENDARZA na 2012 i zakonczenie sezonu 2011

mountez napisał/a:

A może obiekty w Trójmieście (Tor Rusocin?) .

Rusocin to jazda wokoło trzepaka i na takie imprezy się nie nadaje.
 
Matisso 
N3


Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 18:36   moje propozycje

W kalendarzu chciałbym:
Nowe Miasto nad Pilicą - najlepszy dotychczas teren
Bednary - świetne miejsce
Tor Poznań - w połączeniu z superoesem w minionym sezonie uważam tą rundę za duży sukces, zarówno medialny jak i sportowy
Koszalin tor kartingowy - tutaj superlatywy same! miejsce/klimat i ważne jest to aby B-C był zróżnicowanym cyklem
Toruń tor kartingowy + Bydgoszcz - ze względów na katorgę dla aut trzeba zrezygnować z poligonu.
Pomimo duzej sympatii do Wrocławskiej ekipy - tor we Wrocławiu jest nie godzien B-C....

Jeżeli chodzi o Koszalin - rozumiem obiekcje AB ale rozwiązanie jest następujące i już poruszane wcześniej. Zapisy na Koszalin już na początku roku razem z wpłatą, która też może być podwyższona.
_________________
Szukasz flagi reklamowe ?
 
 
piechur 
A5


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 19
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:31   

1. Wrocławia mogłoby wcale nie być, a już tym bardziej nie na zakończenie sezonu. Zakończenie powinno być grube i z fasonem.

2. Weźcie pod uwagę (jak nie w tym to może w przyszłym roku) obiekt w Czaplinku. Super asfalt, obiekt fajny, myślę że cenowo też konkurencyjny. Mogę pomóc w skontaktowaniu.
_________________
E30 318iS
 
 
kons6 
N0


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 11
Wysłany: Wto 08 Lis, 2011 21:32   

piechur napisał/a:

2. Weźcie pod uwagę (jak nie w tym to może w przyszłym roku) obiekt w Czaplinku. Super asfalt, obiekt fajny, myślę że cenowo też konkurencyjny. Mogę pomóc w skontaktowaniu.


droga wojewódzka 163 Czaplinek - Połczyn Zdrój ?!;)
gdyby ktoś kiedyś wyłączył ją z ruchu i zrobił rundę: klatki, kubełki, szelki...
na szybszych prostych odcinkach można by nawet szykany ustawić...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Mer created by maxis